La jornada té com a finalitat analitzar els principals canvis i desafiaments que afronta la comunicació comercial en el context actual, marcat per la incorporació creixent de la intel·ligència artificial i la hiperpersonalización. Així mateix, es proposa reflexionar sobre el paper que exercixen els diferents agents d’influència —influencers, microinfluencers i prescriptors— dins de l’ecosistema publicitari contemporani.
Amb este propòsit, es planteja la creació d’un espai de diàleg i col·laboració entre l’àmbit acadèmic, les agències, les plataformes digitals, les institucions i els jóvens professionals, fomentant l’intercanvi d’idees i experiències. Finalment, es busca visibilitzar casos d’èxit i iniciatives emergents impulsades des de la Comunitat Valenciana, que servisquen com a referència i inspiració per al sector.
Està dirigit a un públic ampli i divers: estudiants i personal docent de les àrees de publicitat, màrqueting, comunicació, dret, sociologia i informàtica; professionals del sector publicitari i de l’entorn digital; influencers i creadors de contingut; institucions i administracions amb interés en regulació o desenrotllament de polítiques de comunicació i públic general amb inquietuds entorn de la cultura digital, les xarxes socials i els processos d’innovació en la comunicació contemporània.
La jornada tindrà lloc el divendres 31 d’octubre, de 9.00 a 19.30 hores, en el Saló Graus Politècnica IV de la UA, esta activitat està vinculada a la Càtedra d’Anàlisi i Prospectiva de l’Audiovisual del Consell de l’Audiovisual de la Comunitat Valenciana (CACV) i la Universitat d’Alacant.
La inscripció és gratuïta fins a completar l’aforament a https://forms.gle/H27DsWU6yfHybbwE7.
Als inscrits en la modalitat en línia se’ls farà arribar abans de la sessió l’enllaç per correu electrònic.

