Registre de Prestadors
Mitjançant el Decret 4/2017, de 20 de gener, del Consell es crea el Registre de Prestadors de Serveis de Comunicació Audiovisual de la Comunitat Valenciana, que es troba adscrit, orgànicament i funcionalment al Consell de l’Audiovisual de la Comunitat Valenciana tal com disposa la Llei 10/2018, de 18 de maig, de creació del Consell de l’Audiovisual de la Comunitat Valenciana (CACV).
Este Registre té naturalesa administrativa, caràcter públic i és únic en l’àmbit territorial autonòmic.
El Registre té per objecte la inscripció de les persones físiques o jurídiques prestadores dels serveis de comunicació audiovisual inclosos en l’àmbit d’aplicació del decret 4/2017, que hagen realitzat una comunicació prèvia o hagen obtingut una llicència o l’habilitació prevista per a prestació del servici públic de comunicació audiovisual d’àmbit local i també les persones físiques o jurídiques que, segons la normativa bàsica, siguen titulars de participacions significatives en les entitats prestadores de serveis de comunicació, i que han de fer constar el seu percentatge de participació en el capital d’estes.
En el registre figuraran tots els fets, negocis jurídics i circumstàncies tècniques que afecten els titulars dels serveis i el servei, i també les seues modificacions
Les inscripcions practicades en el Registre tenen caràcter declaratiu.
Bústia de consultes
La utilització d’esta bústia de consultes no suposa prequalificació d’actes, negocis o documents inscriptibles. Esta bústia de consultes es troba regulat pel que es disposa en l’article 20 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s’aprova el Reglament d’Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana.
Procediments
Autorització prèvia a la celebració de negocis jurídics l’objecte dels quals siga una llicència de comunicació audiovisual i radiofònic d’àmbit autonòmic o local.
Sol·licitud d’habilitació municipal per a la prestació de servicis públics de comunicació audiovisual radiofònics o televisius d’àmbit local